sâmbătă, 9 aprilie 2011

Indiferenta

Ma uit in ochii vostri si nu simt nimic...Vorbesc si nici nu imi pasa de consecintele vorbelor mele.Vad tristete in ochii vostri...nu ma atinge.Imi zambiti...stiu ca sunt zambete false si nu ma doare acest lucru.Am incercat sa va inteleg..dar nu aveam ce intelege.Nu existau scuze pentru prostia de care dadeati dovada.Am incercat sa va vad altfel...sa vad ceva ca sa imi placa...dar nu am reusit...pentru ca asta sunteti voi...doar niste rebuturi.Nu am fost dezamagita sa aflu asta...am fost cuprinsa doar de nepasare.Este indiferenta...

2 comentarii:

  1. priveste ochisorii unui copilas ... cand acesta zambeste sa stii ca doar acelea este un zambetel sincer. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Copilas" presupune unele caracteristici gen: puritate,inocenta,naivitate,dezinteres;toate aceste duc la acel "zambetel sincer". :)

    RăspundețiȘtergere