duminică, 8 mai 2011

Personaj...


Nu ma mai suport!Nu-mi mai place…Nu inteleg de ce acum am ajuns sa joc un rol…De ce nu mai sunt eu?Am devenit un personaj pustiu si trist care nu mai stie sa viseze sau sa zambeasca,care stie doar sa cada pe ganduri.Nimic nu mai este la fel…totul e impotriva mea si orice as incerca sa fac nu-mi iese.Sunt doar un personaj intr-o viata atat de mizera.Caut raspunsuri la sute de intrebari…caut o cale de intoarcere dar nu o gasesc…nu exista!Apar ganduri,stari si sentimente din ce in ce mai tampite.Sunt un actor care s-a lasat prins in scenariul vietii…Delir…Nebunie.

2 comentarii:

  1. fiecare persoana are momente cand trece prin asemenea stari, vei gasi raspunsuri la intrebari mai tarziu.Nu joci un rol esti tu, trebuie sa fii tu insati mereu, e simplu, trebuie sa crezi in tine si sa conrtinui sa visezi si sa speri, sa lupti!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...Fiecare trece prin astfel de stari...Dar in ceea ce ma priveste pe mine,nu sunt eu.Acum sunt incompleta...Inca visez,inca sper,inca lupt.Stiu ca atunci cand aceasta "stare" va trece va fi bine.Nu e totul tocmai usor dar pot juca un rol pana cand voi fi iar eu.

    RăspundețiȘtergere