miercuri, 26 ianuarie 2011

O alta zi...

Inca o zi se temina.E seara.Cafeneaua este plina.Fumul de tigara ma inconjoara.Ma uit pe geam,ca si cum as cauta pe cineva...Este deja ora 8…Au trecut 2 ore de cand stau cu cafeaua in fata.Ma gandesc la noi.Oare m-ai uitat?A trecut atata timp...Mi se intampla de multe ori sa iti vad chipul si sa ma cuprinda nelinistea. De ce ai facut asta?De ce mie?Ai considerat ca imi va fi mai bine daca imi vei lasa doar bucati dintr-o iubire aruncata la gunoi,bucati ale unor sentimente?De ce ai incercat sa ma indepartezi cu niste cuvinte prea amare pe care nu le puteam inghiti si sa imi lasi un gol imens care nu se mai termina? Ma faci sa cred ca e doar vina mea si asa aceasta minciuna imi devine cea mai buna prietena.Acum traiesc fara reguli,cu ganduri chinuitoare,mereu  framantata de aceeasi intrebare “De ce?” …Oare iti vei mai pastra trecutul in prezent?Oare il vei duce si in viitor?...Imi intorc privirea inapoi spre geam.Totul e necunoscut.Ma ridic si plec…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu