luni, 26 decembrie 2011

De ce?...

De ce nu aveai niciodata timp? De ce mereu ma grabeai?
Nu aveai niciodata timp sa observi surasul meu din fiecare dimineata in care ma trezeam alaturi de tine, sa incerci sa patrunzi in tainele melodiei mele preferate, sa imi asculti impresiile,sa ma lasi sa descopar frumusetea celor ce ma inconjoara. De ce uitai sa imi spui ca ma iubesti? De ce nu vroiai sa vezi acele lucruri marunte care ne-ar fi putut umple viata de culoare? De ce nu raspundeai gandurilor mele? De ce vedeam lucrurile atat de diferit? O raza de soare ce ne mangaia fruntile, o ploaie linistita de vara, o noapte senina… Pentru mine erau lucruri ce meritau atentia noastra… Puteau fi si mai speciale daca erau admirate in doi… Dar nu… Pentru tine toate erau banalitati incluse in rutina zilnica. Niciodata nu te-am avut alaturi de mine in acele momente… Dar oare tu ma aveai cu adevarat alaturi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu