vineri, 30 decembrie 2011

Fara tine...


De multe ori ma intreb ce m-as face fara tine ... As putea exista?Fara tine as fi pustie ca un teatru fara actori… fara ganduri, fara sentimente… fara viata. Fara tine as fi pierduta intr-o lumea plina de inconstienta, in care remuscarile si amintirile trecutului conduc sufletul ... Fara tine as uita ce inseamna lumina. As astepta sa cada cortina peste sufletul meu trist picat prada indoileilor,grijilor si gandurilor contradictorii... Viata mea ar fi dominata de un haos total… Dualitatea e fireasca… Fara tine nu m-as simti intreaga…tu ma completezi. Am nevoie de tine!Nu gasesc nimic ce ar putea inlocui prezenta ta.Nu pot vedea ziua de maine fara sa te vad pe tine.Fara tine nu exista nimic ... Totul ar fi fara sens! Totul s-ar limita la nuante de gri. Am nevoie de culoare in viata mea. Am nevoie de tine. Acum cred doar in tine si in noi . Oriunde ai fi imi poti simti prezenta…  Existam oare? Sau doar e o iluzie cu care ma hranesc in fiecare zi? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu